Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku (Bank) informuje, że jest Agentem ubezpieczeniowym i prowadzi działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń.
1. Działa pod firmą: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku, ul. Ogrodowa 5 23-200 Kraśnik.
2. Wykonuje działalność agencyjną na rzecz niżej wymienionych zakładów ubezpieczeń (Ubezpieczycieli):
· Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
· Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
3. Posiada wydane przez Ubezpieczycieli pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych w ich imieniu.Udostępnia je klientowi, przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń i na każde żądanie, w placówkach oraz na stronie www Banku pod adresem:https://www.bskrasnik.pl/kbankjakoau
4. Wykonuje czynności agencyjne za pośrednictwem osób, posiadających wydane przez Bank imienne upoważnienia, które okazują klientowi przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń.5. Jest wpisany do Rejestru Agentów pod numerem 11193631/A. Wpis do Rejestru można sprawdzić na stronie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/; sposób wyszukania agenta podany jest pod wymienionym adresem.
5. Działa na podstawie umów agencyjnych zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń, od których otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.
6. Nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu, jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank zawarł umowy agencyjne nie posiadają akcji i udziałów Banku, uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu albo zgromadzeniu wspólników.
7. Klienci mają możliwość: złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów.
Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji w Banku dostępne są na stronie www. Banku pod adresem:https://www.bskrasnik.pl/reklamacje oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.
8. Bank jako Agent, poza przekazaniem powyższych informacji, jest zobowiązany:
1) przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań klienta w celu zaproponowania produktu ubezpieczeniowego zgodnego z jego oczekiwaniami. Przedstawiona propozycja będzie uwzględniać wyłącznie produkt/-y, do dystrybucji których jest uprawniony,
2) przekazać dokument informacyjny o proponowanym produkcie spełniającym wymagania i potrzeby klienta.
Więcej na temat ubezpieczeń dla Klientów Indywidualnych znajdą Państwo tutaj.
Więcej na temat ubezpieczeń dla Firm i Klientów Instytucjonalnych znajdą Państwo tutaj.
Więcej na temat ubezpieczeń dla Rolników znajdą Państwo tutaj.