facebook

Płatności mobilne

BLIK już dostępny dla naszych Klientów

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • są użytkownikami systemu bankowości Internetowej/Elektronicznej, posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
 

Prosimy o zapoznanie się z niniejszymi zasadami, aby platności BLIK-iem były naprawdę bezpieczne.

 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

kwotowy: 1 000

ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5 000 zł

ilościowy: 25 dziennie

Płatności w sklepach

kwotowy: 1 000

ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5 000

ilościowy: 25 dziennie

Płatności w Internecie

kwotowy: 1 000

ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5 000

ilościowy: 25 dziennie

Szybka płatność bez użycia PIN

-

-

kwotowy: 50  zł

ilościowy: 5  dziennie

 

W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:
  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe

  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja.

Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo

 

 

Regulamin realizacji płatności mobilnych BLIK w BPS i zreszonych Bankach Spółdzielczych

 

 

 

 

 

wstecz
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.