BLIK
BLIK już dostępny dla naszych Klientów
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
 - są użytkownikami systemu bankowości Internetowej/Elektronicznej, posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
 
Prosimy o zapoznanie się z niniejszymi zasadami, aby platności BLIK-iem były naprawdę bezpieczne.
 
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
 - wypacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
 
			    
        			Domyślny  | 
			    
        			Maksymalny  | |
|---|---|---|
Wypłata gotówki  | kwotowy: 1 000 zł   | kwotowy: 5 000 zł  | 
Płatności w sklepach  | kwotowy: 1 000 zł  | kwotowy: 5 000 zł  | 
Płatności w Internecie  | kwotowy: 1 000 zł  | kwotowy: 5 000 zł  | 
Szybka płatność bez użycia PIN  | 
			    
        			
			    
        			-  | kwotowy: 50 zł  | 
W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
 - Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
 - Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
 - Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
 - To już wszystko - zakupy opłacone
 
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
 - Podaj kwotę transakcji
 - Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
 - Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
 - Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
 - Wypłata dokonana
 
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
 - Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
 - Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
 - stosuj oprogramowanie antywirusowe
 - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
 - aktualizuj przeglądarki internetowe
 
 - Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
 - Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja.
 
Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo!






















