BLIK już dostępny dla naszych Klientów

BLIK już dostępny dla naszych Klientów

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • są użytkownikami systemu bankowości Internetowej/Elektronicznej, posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

Prosimy o zapoznanie się z niniejszymi zasadami, aby platności BLIK-iem były naprawdę bezpieczne.

blik_200x100

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Domyślny
Maksymalny

Wypłata gotówki

kwotowy: 1 000 zł
ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5 000 zł
ilościowy: 25 dziennie

Płatności w sklepach

kwotowy: 1 000 zł
ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5 000 zł
ilościowy: 25 dziennie

Płatności w Internecie

kwotowy: 1 000 zł
ilościowy: 5 dziennie

kwotowy: 5 000 zł
ilościowy: 25 dziennie

Szybka płatność bez użycia PIN

-

kwotowy: 50 zł
ilościowy: 5 dziennie

W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo


BLIK – płać i wypłacaj wygodnie


Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


Dokonuj BEZPIECZNYCH transakcji BLIKIEM:
  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja.

Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo!

Regulamin realizacji płatności mobilnych BLIK w BPS i zreszonych Bankach Spółdzielczych

ZNAJDZIESZ NAS TEŻ TUTAJ

Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej z siedzibą w Kraśniku, przy Ogrodowa 5, 23-200 Kraśnik, wpisany przez Sąd Rejonowy w Lublinie do rejestru przedsiębiorców
pod numerem KRS 0000087630, NIP 715-00-00-092


Copyright © 2024 Bank Spółdzielczy Ziemi Krąsnickiej w Kraśniku | Projekt i wykonanie WGB-Group