facebook
Dzisiaj jest: 2019-12-13 Imieniny:
kontakt z nami: +48 81 884 06 00 info@bskrasnik.pl

 

Zasady bezpieczeństwa związane z obsługą bankowości internetowej - prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem

 

Zmiany w bankowości internetowej w związku z wejściem w życie Dyrektywy PSD2

                                  

                                     

 

Instrukcje obsługi bankowości internetowej (obie wersje) znajdą Państwo tutaj. Do odczytania instrukcji potrzebne jest darmowe, powszechne w Internecie oprogramowanie Adobe Acrobat Reader, bądź odpowiednia funkcjonalność w przeglądarce.

 

 

mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. O tym, jak działa ta aplikacja, jakie ma wymagania systemowe i jak z niej korzystać, a także skąd ją ściągnąć i zainstalować na swoim smartfonie dowiedzą się Państwo klikając na poniższy obrazek.
Poniżej zamieściliśmy też instrukcję prezentującą, jak należy powiązać mToken z Systemem Bankowości Internetowej.

 

 

Instrukcja uruchomienia mToken Asseco MAA na urządzeniach mobilnych
oraz powiązania z Systemem Bankowości Internetowej def3000CBP
(dla klientów detalicznych)
Instrukcja uruchomienia mToken Asseco MAA na urządzeniach mobilnych
oraz powiązania z Systemem Bankowości Internetowej def3000CEB
(dla klientów korporacyjnych)

 

 

 

Mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy zmiany dotyczące obsługi bankowości internetowej. Z uwagi na fakt, iż system Windows XP nie jest już od dłuższego czasu wspierany przez producenta, firmę Microsoft, również wbudowana w ów system operacyjny przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 8 nie spełnia dzisiejszych standardów bezpieczeństwa.

 

Istnieje możliwość korzystania z innych przeglądarek, ale z uwagi na brak wsparcia Windows XP (nie przygotowuje się już "łatek" zatykających ewentualnie zidentyfikowane "dziury" w systemie) nie zalecamy takiego rozwiązania.

Sugerujemy obsługę bankowości internetowej na komputerze ze wspieranym i aktualnym systemem operacyjnym (minimum Windows 7), z aktualnym oprogramowaniem antywirusowym i innymi zabezpieczeniami.
Przypominamy jednocześnie, że od połowy stycznia 2020 roku Windows 7 także nie będzie miał już zapewnianego wsparcia. Sugerujemy nie odkładać aktualizacji systemu operacyjnego do ostatniej chwili!
Jak zawsze, zwracamy Państwa uwagę na wszelkie niestandardowe aktywności, zmiany wyglądu stron logowania itp. W razie jakichkolwiek wątpliwości zalecamy kontakt z Bankiem Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej.

Ważne dla Klientów korzystających z bankowości korporacyjnej! Do obsługi systemu konieczne jest korzystanie z przeglądarki Internet Explorer!!! Nie może to być nawet Edge standardowo instalowana z systemem Windows 10.

 

 

Komunikat
Prokuratury Krajowej,
Komendy Głównej Policji,
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz
FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
z dnia 15 maja 2019 r.

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności.
Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku,
a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji.
Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

Więcej szczegółów znajdą Państwo w tym dokumencie.

 

 

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.