facebook

Internet Banking

 

 

Zasady bezpieczeństwa związane z obsługą bankowości internetowej - prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem

 

Zmiany w bankowości internetowej w związku z wejściem w życie Dyrektywy PSD2

                                  

                                    

 

Instrukcja logowania do nowej bankowości korporacyjnej

program potrzebny do logowania do nowej bankowości korporacyjnej można pobrać stąd

 

Instrukcje obsługi bankowości internetowej (obie wersje) znajdą Państwo tutaj. Do odczytania instrukcji potrzebne jest darmowe, powszechne w Internecie oprogramowanie Adobe Acrobat Reader, bądź odpowiednia funkcjonalność w przeglądarce.

 

 

mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line.
O tym, jak działa ta aplikacja i jak z niej korzystać, a także jak ją zainstalować na swoim smartfonie i powiązać z Systemem Bankowości Internetowej dowiedzą się Państwo z instrukcji.

 

Instrukcja uruchomienia mToken Asseco MAA na urządzeniach mobilnych
oraz powiązania z Systemem Bankowości Internetowej def3000CBP
(dla klientów detalicznych)
Instrukcja uruchomienia mToken Asseco MAA na urządzeniach mobilnych
oraz powiązania z Systemem Bankowości Internetowej def3000CEB
(dla klientów korporacyjnych)

 

 

 

Mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy zmiany dotyczące obsługi bankowości internetowej. Z uwagi na fakt, iż system Windows XP nie jest już od dłuższego czasu wspierany przez producenta, firmę Microsoft, również wbudowana w ów system operacyjny przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 8 nie spełnia dzisiejszych standardów bezpieczeństwa.

 

Istnieje możliwość korzystania z innych przeglądarek, ale z uwagi na brak wsparcia Windows XP (nie przygotowuje się już "łatek" zatykających ewentualnie zidentyfikowane "dziury" w systemie) nie zalecamy takiego rozwiązania.

Sugerujemy obsługę bankowości internetowej na komputerze ze wspieranym i aktualnym systemem operacyjnym (minimum Windows 7), z aktualnym oprogramowaniem antywirusowym i innymi zabezpieczeniami.
Przypominamy jednocześnie, że od połowy stycznia 2020 roku Windows 7 także nie będzie miał już zapewnianego wsparcia. Sugerujemy nie odkładać aktualizacji systemu operacyjnego do ostatniej chwili!
Jak zawsze, zwracamy Państwa uwagę na wszelkie niestandardowe aktywności, zmiany wyglądu stron logowania itp. W razie jakichkolwiek wątpliwości zalecamy kontakt z Bankiem Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej.

Ważne dla Klientów korzystających z bankowości korporacyjnej! Do obsługi systemu konieczne jest korzystanie z przeglądarki Internet Explorer!!! Nie może to być nawet Edge standardowo instalowana z systemem Windows 10.

 

 

Komunikat
Prokuratury Krajowej,
Komendy Głównej Policji,
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz
FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
z dnia 15 maja 2019 r.

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności.
Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku,
a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji.
Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

Więcej szczegółów znajdą Państwo w tym dokumencie.

 

 

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.